Perfekt for deg, svigermor!

Endelig fredag og helg dere!

Jeg får ikke sagt det nok at dette er den aller aller beste dagen i uka. Mille og jeg var tidlig oppe og brukte god tid hos Kristian som gjør alt mellom himmel og jord for at snuppeline ikke skal få vondt i føttene sine. Han er en tryllekunstner og finner hele tiden på noe nytt innen såle-verdenen. For de kan ikke være lagd av for hardt materiale, da kommer nemlig gnagsårene fortere enn svint.

Det er langt fra vår ennå, men jeg har allikevel fått tak i den ultimate vår/sommer t-shirten. Når Kristin var her i jula, proklamerte hun ivrig og happy at hun hadde designet “svigermors” drøm. Denne roper det “Nina” av, for alle vet at jeg elsker fargeklatter i form av tights og t-shirts. Den er altså sååå awesome! Kristin kaller den Comic tee, på nettshoppen sin, og er et “must” for alle fargeglade. I love it a lot!

Nå skal jeg fylle bilen min med helgeklare småjenter. Vi skal tilbringe kvelden med alle stalljentene på “påskeverksted”, og jeg synes det er superkjekt at et par av jentene i klassen samt trofaste Kaja har lyst til å være med.

Håper dere alle har hatt en god dag, og at dere gleder dere til helgen like mye som meg.

Klem Nina
 

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg