God lørdagsfølelse…

Hei, igen dere.

Det er ikke ofte vi trenger å sette på vekkerklokken i helgene, men det må vi disse dagene her. Mille-mor er nemlig meldt på til en ekstra treningshelg, og timen hennes starter tidlig. Det skal hoppes hinder igjen, og dere kan tro jeg har sommerfugler i magen.

Det begynner å bli en del måneder siden sist hun for aller første gang hoppet, og selv om det stort sett gikk veldig bra, avsluttet hun dessverre med et skikkelig fall. Det virker som om hun er ganske avslappe til det i dag, men mora er litt småstressa. Kunsten er å virke fullstendig uredd ovenfor henne, og det klarer jeg nok, men innvendig er det litt småkaos. Alle som rir vet at man faller av så det suser innimellom, men jeg kommer nok aldri til å venne meg til det.

Må le litt av meg selv, for jeg hadde ikke trengt å uroe meg. Hoppinga er ikke før i morgen. I dag ble det intensiv bomtrening i steden. Det er altså så moro å se hvor flink Mille har blitt. Hun tar treningstimene med Helle dønn alvorlig, og har til og med sluttet å se min vei for å se om jeg følger med. Tidligere var hun i overkant opptatt av mine ansiktsutrykk. Hun forsøkte å lese om jeg var fornøyd med det jeg så, men nå konsentrer hun seg fullt ut med det hun holder på med. Hun jobber beinhardt og suger til seg all ny lære. 

Jeg har nok egentlig ikke noe å uro meg for i morgen. Hun blir bare mer og mer moden for det hun holder på med. Det finspikkes og gjentas til det uendelige, og vet dere hva det aller aller flotteste er?! Hun viser ikke tegn på å bli sliten eller lei et sekund. Hun gir absolutt alt der og da, så jeg står bare og smiler og er fornøyd på sidelinja…


Alvorets time…så konsentrert…


Pippi følger også med…


Ingenting er bedre enn hjemmelaga lapskaus etter en hard treningsøkt…

Shoppingjentene…


Fornøyd snuppe har brukt bursdagspengene sine på ny boks til børstene til hesten, og for første gang har vi fått tak i ridestøvler som hun kan ha støttesåler i. Regner med at hun fra nå av kommer til å bli mindre sliten etter en lang dag i stallen.

I dag skal Kirsten sin Hannah sove over, for i morgen må jentene ennå tidligere opp. Begge skal hoppe, så dere kan tro jeg har to ganske så spente snupper rundt meg her nå. De gleder seg stort, og har lovet å hoppe relativt tidlig til sengs for å være klare til dyst tidlig.

Nå derimot skal vi lage nachos. Alle er enige om at vi skal spise middag tidlig i dag, så vi orker å snope litt også.

Dere får ha en fortsatt god lørdag! Blogges i morgen, klem

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg