Mon cher, Pelle ❤

Tenk, nitten år og mamma´s stolthet!

Mellomstemann har bursdag i dag, og det må selvfølgelig feires. Vel, feiringen stod han for selv i går, men pakker og frokost på senga har han fått. Favorittkaken og finnbiff til middag er under opprulling.

Akkurat nå står du ovenfor en del viktige valg. Det er på tide å ta fatt på voksenlivet, og som mamma er jeg overbevist om at du gjør som du pleier og velger etter hjertet. For du er en utrolig fin og omtenksom ung mann, jeg heier deg.

Du er en artig skrue du, Pelle-mann. Så rettferdig og til tider så hardnakka rett fram, at det ofte gir det hodebry. Men du er ikke så opptatt av å ta snarveier eller å gli gjennom livet uten å kjempe litt. En del utfordringer har du allerede hatt, livet “lugger” litt, men du takler det også, du vokser med oppgaven.

Jeg gleder meg til å følge deg gjennom livets nye fase, med alt det spennende du har i vente. Jeg er overbevist om at du “nailer” alt som kommer din vei.

Gratulerer så mye med dagen, “mon cher”, Pelle ❤

¨

Glad i deg, hilsen mamma ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg