Tre kopper te og påfyll av vennskap ❤

Åhhh, du deilige lørdagskveld!

I dag våknet jeg opp helt uthvilt og uten en eneste smerte i kroppen. Det er rein hverdagslykke og etterhvert som jeg kjente energi bygge seg opp, kom jeg plutselig på at jeg var ene og alene i huset. Bjørn Erik som skal gjøre comeback som amerikansk fotballspiller var dratt på treningsleir og Mille-mor sov hos Hege. Rastløsheten var et faktum, og jeg var derfor ikke sein med å finne ut av hvem som var klar for treff i byen.

Selv om omtrent hele vennegjengen er i Røldal, klarte vi allikevel å samle syv voksne og to barn i løpet av få minutter. I hele fire timer fikk vi spist både frokost og lunsj, og te koppen ble fylt opp hele tre ganger.

Det er altså så deilig med slike gode lange lunsjtreff. På slike dager som i dag, hvor det er grått og trist, er det sabla koselig å slå ihjel litt tid med oppdateringer og skrønehistorier. Dette er en finfin gjeng som treffes så alt for sjeldent, så dagens påfyll var utrolig kjærkomment.

Nå har jeg fått en sliten bamsefar hjem etter en lang dag på trening, men han har allikevel litt lyst til å øllebølle og finne på noe kjekt. Jeg derimot er ganske så fornøyd med dagens vift på byen og har egentlig bare lyst til å finne roen her hjemme. Vi skal uansett ha ostefondue, og må derfor åpne en flaske hvitvin fordi det må en skvett i gryta, og da kan jo så mangt skje etterpå.

Så da får dere alle ha en fortreffelig lørdagskveld! 

Skrives plutselig igjen, smask

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg