Så absolutt ikke klar for bikini, og ikke badedrakt heller for den saks skyld!

God ettermiddag, dere engasjerte flotte mennesker!

Jeg blir nok aldri helt vant til å dele det som er tøft og vanskelig. Sliter litt med klumpen i magen etterpå, men når man er inni i en periode i livet som “lugger” litt, ja da får det heller briste eller bære. Dere leser viser jo uansett gang på gang at dere stiller opp ved  å gi ros og råd. En av grunnene til at det er noe tøft å være så ærlig, er nok at jeg er redd for å såre de jeg er glad. I dag leste jeg derfor innlegget fra i går for Mille-mor, og det resulterte bare i at vi snakket videre om temaet. I tillegg fikk hun jo så mye godord med seg på veien, for i går var hun superflink. Det fungerte i alle fall å legge seg tidligere å “trøtte seg ut” med å lese. Hun sovnet uten særlig innvendinger etter få minutter etterpå, så nå håper jeg Pelle klare å gjenta suksessen i kveld. For seinere i dag skal jeg og venninnene mine på musikk-Bingo. Jeg velger å kjøre bil, så det blir non-alkohol, men det spiller så absolutt ingen rolle i så godt lag. Gleder meg skikkelig, men først er det Mille-tid.

I skrivende stund er vi nemlig i den flunkande nye svømmehallen her på øya vår Hundvåg. Den er altså så fin og ikke minst etterlengta, så nå skal den brukes for alt den er verdt. Bjørn Erik har lovet å gå hit hver tirsdag, så når han plutselig måtte en svipptur til Molde nå, videreførte jeg det løfte. Dog som tilskuer, for denne dama her er dessverre ikke klar for badedrakten riktig ennå. Tror neppe den passer heller, og jeg nekter å kjøpe ny. Takk gud for at det fortsatt er lenge igjen til sommeren!

Mille storkoser seg uansett uten mora. Hun leker med to tidligere venninner fra barnehagen, og det ser ut som om disse treffene er like kjærkomne for dem som for henne. Dessuten står nok dette øverst på “liker-lista”, til snuppeline. Når du kun er ti år, bruker 43 i sko og snart har passert mora di på 174cm…er det godt å være “lett” fisk i det våte element.

Nei, nå må jeg se å få krangle opp “fisken” fra vannet. 1,5 time må nok dessverre holde for i dag, for nå begynner klokka og tikke for meg som skal til byen.

Håper dere alle har hatt en superduper tirsdag så langt og at dagen videre blir god.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg