Kode-kluss gir meg hodebry!

Hei igjen!

Jeg beklager alt klusset på bloggen, for dere som leser den via mobilen. Jeg har lenge fundert på om jeg skal få laget helt nytt design, som kanskje løser skriftstørrelsen, og blogg.no sine kriterier for reklameplasseringen, men nåværende design er jo liksom meg. Jeg vet trenden er å ha det klinisk stilmessig “reint”, fargeløst og elegant, men det gjenspeiler jo ikke meg en tøddel. Jeg fikser det bare ikke!

Jeg har min egen designer, Silje, som er verdens mest tålmodige, med tanke på alle disse små tingene jeg hele tiden forandrer på. Hun holder styr på de hudreogfjørti sidene med koder som hele tiden skal samkjøres og fungere i hop, og det er søren meg ikke enkelt. Når blogg.no til tider gjør forandringer i forhold til sine sider, så klarer ikke alltid designet mitt å skreddersys etter hvordan de må ha det. Så da ser dessverre ting annerledes ut for dere lesere.

Jeg jobber med saken, eller rettere sagt Silje, så til slutt blir det nok bra skal dere se! Hold ut!

Klem fra til tider frustrert Nina
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg