Det gikk ikke veien…

Åhhh, så deilig det var å se Vålerenga vinne for aller første gang i år!

Vi har akkurat applaudert for laget vårt, Enga i vårt hjerte. Bjørn Erik fant plutselig ut at vi ikke hadde flagga ennå i år, og at det nok var grunnen for den dårlige starten på sesongen. Flagget ble derfor funnet fram, og endelig kom den etterlengta seieren.

Det ble derimot ikke noe seier å skryta av i går. Lura Bulls tapte 14-35 for Eidsvoll 1814s, og det var surt med tanke på pangstarten de fikk. De dro nemlig i land de første poengene, og da var jeg sikkert på at det ville bli mye mer spennende. Lura Bulls klarte dessverre ikke å henge med mot slutten, men øyner så absolutt et bedre resultat når Vikings gjester stadion 7. mai.

Vi på den stappfulle tribunen, koste oss uansett. Familien var nesten fulltallig, og venninnene mine stilte også opp. Mille var ute og hoppet på krykker for aller første gang og fikk seg litt frisk luft, og det tror jeg vi alle hadde godt av.

Jeg merker det er utrolig morsomt å få være tilskuer igjen til dette nervepirrende tøffe spillet. Jeg er derimot mye mer avslappa og nyter det mer enn det jeg gjorde før. Tidligere har ungene vært små og jeg har vært nødt til å løpe etter dem, og passa på. Nå derimot, holder det med å gi dem en femtilapp til noe snadder i kiosken. Pelle hadde med seg en kompis, og Mille satt med ei stallvenninne, som har en bror som spiller. Jeg fikk fulgt med i fred og ro, og det var altså så moro.

Jeg tror nok gutta fikk seg en liten pekepinn med hvordan det står til på laget akkurat nå. Det er fortsatt en liten bit igjen til toppformen og et “satt lag”, men de har absolutt potensiale.  Det var en fryd å se dem i action når spillet fløyt, og jeg var ganske stolt over å ha min egen “hunk” med på laget igjen.

Nå skal jeg kose meg med han finingen min et par timer før det er natta. I morgen drar han på jobb, og jeg skal i det viktige møte, som det ikke ble noe av i forrige uke. Mille våknet opp med feber i natt, og er nå lagt med smertestillende, så jeg veit ikke helt om det blir noe skole for henne de kommende dagene. Litt synd, siden hun var borte neste hele forrige uke, men vi skal nok få tiden til gå.

Jeg håper dere alle har hatt en fin helg!

Klem Nina

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#lurabulls #amerikanskfotball

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg