Endelig kan jeg legge det vonde bak meg, å begynne å leve igjen!

I dag tok sytten måneders helvete slutt!

Når jeg ser tilbake på hvordan bloggen har forandret seg i det siste, så kan jeg endelig love dere at Nina Sprell Levende er tilbake! Jeg har gjennomgått en kamp uten like, men nå kan jeg altså legge det vonde bak meg, å begynne å leve igjen. 

Siden saken er taushetsbelagt, kan jeg dessverre ikke dele med dere i detaljer hvilken enighet vi kom fram til, men det spiller egentlig ingen rolle. Det viktigste er at jeg kan se meg i speilet å vite at jeg virkelig forsøkte å gjøre en forskjell for meg selv. Jeg stod stødig når det stormet som verst, og ga meg ikke.

Et 18 års langt arbeidsforhold er over, og det er selvfølgelig sårt og vemodig, men nå begynner et nytt kapittel. Nå legger jeg bekymringer og søvnløse netter bak meg, og finner frem hun sprudlende Nina igjen. 

Takk til dere som stod ved min side, kjempet for meg, og ga meg en klem når jeg sårt trengte det. 

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg