God morgen, fredag!

God morgen, mine kjære venner!

Da var vi nesten klare for helgen. Mille skal bare et par timer på skolen først, og så kan den bare komme.

Jeg henter henne senere, for vi fikk en hastetime på sykehuset i dag, for å avklare hvordan det står til med kneet. Vi har hesten Vilja hele denne helgen, og det er nok ikke så lurt å ri hvis ting fortsatt er betent. Hun halter, og det er tydelig en hevelse å se ennå.

Ellers så har vi ingen større planer. Eller jo, vi skal jo på teater igjen. Askepott står på programmet, og den forestillingen kjøpte vi altså for et halvt år siden. Vi har ventet på den en evighet, og endelig skal altså vi tuppene ut på sprell og gjøre det vi liker aller aller best.

Planen nå er å komme seg opp på Pulz treningssenter, men jeg er altså så støl fra i går, at det neste kjennes ut som noen har banka meg. Kremt, nå prøver jeg å sluntre unna, merker jeg. Dagen er ennå lang, så “time will show”.

Jeg ønsker dere alle en riktig god helg! Har dere noen spesielle planer, eller skal den nytes i fred og ro?

Klem Nina

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg