Sprelske frøkner…

God Kristi himmelfartsdag, dere!

Når man er hesteinteressert, veit man så absolutt hva man kan finne på når en ekstra fridag dukker opp. For familien Thorsen ble det ridestevne i stallen. Det blåste friskt, men i le for vinden slappet Pippi og jeg godt av i godstolen inntulla i pledd.

En skulle ikke tro at islandshesten Vilja er hele 25 år, for i dag oppførte seg seg som reine unghesten. Det var ikke snakk om å sette ned farten, så trener Helle var behjelpelig og hjalp litt til. Det ble ingen knall og fall på de sprelske jentene, bare latter og smil og ikke minst flott blå sløyfe i premie.

I dag var Mille-mor flink og ikke minst effektiv med alle arbeidsoppgavene sine. Derfor har Bjørn Erik og jeg dratt hjem nå, så hun kan få noen timer fri fra “oss masete foreldre”. Hun vil så gjerne klare alt selv, men på slike dager, er det viktig å stille opp og heie, men skjønner det er kjekt å henge litt rundt på egenhånd. 

 


Alle måtte hjelpe til med banebyggingen…

Hva er taktikken, Emma?


Sååå fornøyd…

Da er jeg på vei inn i dusjen, for andre gang i dag. Det er duket for fest i kveld og jeg blir hentet allerede kl. 18. Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg, er litt frossenpeis, men finner vel noen “filler” i siste lita.

Håper dere alle har hatt en fin dag så langt, nyt den videre! 

Smask Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg