Årets første bytur og fest ble en braksuksess!

God fredag, darlings!

I går var det altså fest! Stor herlig ståhei rundt ti års jubileet til nattklubben Backstage, og da stiller man selvfølgelig opp. Jeg går sjeldent ut på byen, men når det skjer noe helt spesielt, er jeg ikke vanskelig å be. Årets første bytur, ble en braksuksess!

Vi i Stavanger er søren meg heldige. Byen bugner av gode artister, og i går kom de opp på scenen den ene gode etter den andre. Det var en ære å få hylle vertinnene Elisabeth, som i tredve år har holdt liv i byen vår. Hun “ruler” så til de grader, og jeg regner med at hun kommer til å sørge for god stemning i mange, mange år til.

Jeg hadde det som sagt utrolig kjekt, med gode venner og bekjente rundt meg til en hver tid. Jeg kapra nemlig det aller beste bordet, og hadde full kontroll og oversikt på alt som skjedde. Må innrømme at jeg følte meg litt kaksete, når hun i baren spurte hvor mange glass jeg trengte til proseccoen min. “Den er baaaaaare min, ett glass takk, thihiiii”. Hmmm, det er ikke hverdagskost, og når snille Elisabeth kom å bytta ut den tomme flaska med en ny en, ja da kan jeg vel skrive under på at det svingte godt i kroppen etterhvert. Tjoooobing!

Jeg ville ikke hjem, når Bjørn Erik synes det var på tide å avslutte klokken 02:30. Han hadde nemlig satt seg opp på dugnad i Kongeparken klokken åtte i morges, og synes det var på tide å tenke på det. Jeg ble nok en smule furten, men takker han i dag. Formen er på topp, så nå skal vi jentene i stallen.

Ønsker dere alle en fabelaktig helg med strålende sol. Ikke glem faktor!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. Hei. Dette så kjekt ut. Er litt spent på hvem som vant bill til 80 talls showet. Jeg har meldt meg på konkurransen din. Har selv billett men tenkte at hvis jeg vant vil jeg gi den ene til en venninne som er alenemor og arbeidsledig og ikke hadde råd og den andre til en annen venninne som har ME og ikke turde å kjøpe bill for hun var så usikker på dagsformen. Så her vil de gå til en god sak. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg