Se så fint! Min egen lille skog i stua!

Åhhh, happy face!

I går kveld jobba hunken min i timesvis for å få ønsket mitt oppfylt om egen bjørkeskog i stua. Han har altså vært så flink, og jeg virkelig elsker det han har fått til. 

Bjørn Erik blir en smule gal av idéene mine til tider, men jeg fikk altså ikke dette ut av hodet mitt, etter et besøk på Utsikten Hotell i Kvinsedal i fjor. Restauranten Bølgen & Moi, har restaurert mange av plassene sine med bjørketrær, så hvorfor ikke hive seg på samme trenden? Vi har åpen løsning i hele første etasjen, og har alltid hatt en romdeler, men jeg visste at dette ville bli sååå mye freshere.

Dere kan tro jeg ble glad når vennene mine Monica og Ronny sa vi kunne komme å felle trær på hytta deres på Ombo. De har flere mål å ta av, og hjalp gjerne til med å realisere drømmen min. All takk til dem! 

Jeg hadde noen gamle Ellos te-lysholdere, som ble prikken over i-en. De spikret jeg fast litt hulter til bulter, og det ble altså så koselig. Hva synes dere? Ble det ikke fint?

Nå skal jeg begynne å pakke mellom slaga her. Jeg reiser til Oslo om et par dager, og kommer hjem kun for å rekke flyet videre til Warsawa. I kveld er det på tide med en liten musikkbingo også, så her er det bare å henge i .

Nyt denne fine tirsdagsdagen videre dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg