Hjertet mitt ❤

Han fine mannen min blir 44 år i dag!

Vi har hengt i sammen halve livet, og jeg blir altså aldri lei. Han er klippen min, som alltid støtter og løfter meg opp, og jeg er sjelegald for at han er min ♥

Bjørn Erik har hatt masse å stri med i det siste. Oljekrisa rammet også han, noe som ble en stor omveltning for vår lille familie. Jeg finner han ofte sittende i dype tanker, men når jeg spør hva han tenker på, vifter han det bort og smiler tappert. Han tror alltid på bedre tider, er positiv og gir aldri opp.

Det er et privilegium å få ha slik en mann ved sin side. Ikke bare er han en karaktersterk fin fyr med gode verdier. Han virkelig kjemper og går i kamp for folk, selv om det til tider gjør han upopulær. Jeg er til tider sprekkeferdig av stolthet, han er så til de grader et godt menneske, og det er nok derfor det er så utrolig lett å elske han.

Gratulerer så mye med dagen, Bjørn Erik! Lovelu a lot ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg