Det er elska og hata, og må helt klart oppleves. Kommer du?!

//annonse//

God søndag, dere!

Nå har vi våkna og hatt en lang deilig felles frokost. Det ble ganske seint i går, for vi måtte som vi alltid pleier, få med oss årets store musikkeventyr, Melodi Grand Prix. Veldig trist å ikke kunne vente i spenning på poeng til Norge, men det ble et flott show uansett. Dette er stort for meg, og jeg har ennå ikke gitt opp drømmen om å reise med en gjeng å få oppleve dette på nært hold.

Nå står derimot et annet eventyr snart for tur, og jeg har så absolutt ikke glemt dere som var med i konkurransen her om å vinne et par billetter til “We Love the 80s”. Jeg lover å trekke en vinner at to stk. billetter til arrangementet som går av stabelen 28. mai i Sørmarka Arena, i løpet av neste uke. Jeg gleder meg altså noe så inni hampen mye. Jeg får besøk av gode venninner fra Oslo, og vi skal hele hurven bo under samme tak hjemme hos meg. 

Den eviglange mimrekonserten har forresten fått supre tilbakemeldinger, les her, så det kommer nok ikke til å bli lagt inn noe særlig tissepauser underveis. For denne gangen skal jeg ikke gå glipp av noe. Det kommer et stort knippe artister, som jeg gladelig hadde reist langt for å få oppleve, og nå er jeg altså så heldig å få de servert på rekke og rad i løpet av en kveld. Halleluja!

Så folkens, kommer du?! Det er ennå ikke for seint å skaffe seg billetter, kan gjøres her. Samtidig er det altså fortsatt fullt mulig å vinne 2 stk. ved å like dette innlegget og legge igjen en kommentar i feltet under her. Skriv hvilken artist du gleder deg mest til å oppleve og husk å oppgi en mailadresse (synes ikke i kommentarfeltet) eller et mobilnummer, så jeg kan komme i kontakt med deg.

En uforglemmelig kveld med Billy Ocean, Belinda Carlisle, Alphaville, Kim Wilde, Opus, Johnny Logan, Katrina & The Waves, Samantha Fox, Weather Girls, Christer Sandelin, Rune Rudberg, Ole I`Dole og Torhild Sivertsen fra Tomboy kan altså bli din! Lykke til!

dd

Nå skal jeg ut i finværet på blomsterjakt…

Ønsker dere alle en fortsatt god pinse.

Klem Nina

 

3 kommentarer
    1. Hei, det hadde våre topp å vinne billetter til 80’s Party (Kim Wilde er bare en av de som eg synes er topp)
      har aldrig vunnet noe før, så det er lov å håpe 😊☀
      God langhelg og 17.mai feiring til deg og dine😊

    2. Digger alle jeg😘 Men må jeg si en så må det være Kim Wilde👏💃 Hadde vært magisk å vunnet billetter ☺️ Goe knip fra frøken Barbo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg