Se hvem jeg traff ❤

Hellu hellu igjen!

Nå har vi mellomlandet i Oslo, og sitter og kulern i Aquavitbaren før neste avgang kl.17:20. Stemningen er god, og jeg ser at den ene etter den andre har begynt å senke skuldrene. Nå legger vi igjen alt sjas og mas hjemme, og henter fram ungfolene i oss og leker oss gjennom de neste dagen. Guriland som jeg gleder meg! 

Akkurat i det vi ankom Gardemoen, fikk jeg den gledelige nyheten om at eldstemannen Dennis også var der. Vi fikk akkurat fem minutter i sammen før de var nødt til å gå. De reiser til statene i hele seks uker, hvor Route 66 venter dem, og mammahjertet gleder seg noe enormt til å følge eventyret her

Sånne overraska klemmer gjør jammen meg godt.

Det var kort innpå dere.

Sjalabais!

Klem Nina
 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg