Akkurat 10 år siden sist!

Hei igjen, fininger!

Det er rart det der, men veldig ofte når vi jenter skal på tur, hauser vi hverandre opp så inni hampen på forhånd. Halve moroa er ofte all planlegginga, og gleden over å kunne telle ned dagene til avreise i sammen. Årets Warszawa tur var intet unntak. Jeg aner ikke hvor mange meldinger som gikk mellom oss i dagene før, vi var alle supergira når oppmøte på flyplassen endelig var et faktum.

Jeg liker alltid å pynte meg litt ekstra før jeg skal ut å reise. Denne gangen slo jeg på stortromma og fikk lagt flotte hvite akrylnegler. Tidligere gikk jeg og fikset neglene mine fast hver fjortende dag. Jeg har alltid hatt litt skjøre negler, kanskje fordi jeg har vært en ihuga neglbiter, så det var rein lykke når jeg for 25 år siden startet å unne meg denne luksusen. Når Mille derimot meldte sin ankomst, ble det full stopp. Akrylneglene ville ikke lenger sitte, og jeg måtte regelrett gi opp det prosjektet.

Nå derimot, prøver jeg meg på herligheten igjen, og jeg har endelig funnet en som legger negler akkurat slik jeg ønsker dem. Jeg er nok litt gammaldags, men jeg sverger altså til hvite klassiske tipper. Det kan hende jeg velger andre fasonger etterhvert, men dette er favoritten. Flinke Torunn som eier og drifter salongen På Neglen som ligger på Madla, fikk altså mine slitne flisete negler til å skinne igjen. Dere kan tro jeg føler meg fin og fjong. I just love it!


Før…uff og dobbeluff…


Voilà!

Ikke nøl med å ta kontakt med Torunn, hvis dere lurer på noe. Tlf: 906 32 831.

Nå skal jeg ut å stelle i hagen min. Jeg får besøk fra Oslo til helgen, og håper det blir finfint vær så vi kan være mye ute.

Klemmer sendes i fleng, Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg