Se min kjole, den er gul som solen…

God morgen, fine dere!

I dag blir det fest, og dere kan tro det var koselig nå å våkne opp med fire andre venninner. De har kommet langveisfra og har kanskje et ørlite håp om fint vær og tur til byen seinere, men jeg tror heller jeg skal forsøke å overtale dem til å joine meg til hagekos hjemme i stedet. 

Jeg er forresten bare helt nødt til å vise dere den nye nydelige kjolen Mille har fått. Jeg har nevnt det utallige ganger før hvor vanskelig jeg synes det er å finne fargeglade plagg til den lange fine jentungen min, men denne sommerfine herligheten falt jeg pladask for.

Sunflowers dress fra Me&i,  er en ermeløs myk kjole som kan fåes både til voksne og barn. Jeg aner ikke hvor mange plagg Mille og jeg har matchet hverandre før, men nå som jentungen min på 10 år har nådd 170 cm, synes jeg nesten hun må få lov å sole seg i denne kreasjonen helt ene og alene. Hun strålte som en sol på vei til skolen i går, og var ganske tydelig på at denne skulle hun ha på seg heeeeeeele helgen.

Sunflowers dress til både mor og datter…

 

Nå skal jeg lage til Flamingo-frokost. Vi skrives litt seinere.

Klem fra en spent Nina, som gleder seg ekstatisk til 80-talls festen i kveld!

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg