Blir ekstra glad av å våkne opp til det her…

God dag, fininger ♥

I dag våknet jeg opp til et hus som bugnet av kjærlighet. Hvor enn jeg hviler blikket mitt, ser jeg vakre blomster. Nydelige kreasjoner som jeg den siste uken har fått i gave. Jeg hadde en livlig venninnegjeng på overnatting i helgen, samt et fargerikt Me&i selskap med gode venner og kollegaer i går, og hele hurven har satt preg her hjemme.

Jeg blir lykkelig av blomster. Pleier å unne meg en bukett hver bidige helg, men det slipper jeg jeg denne gangen. Nå skal jeg sette meg ned i den lille skogen min, stua mi, og nyte synet innimellom all jobbinga. Jeg har mye å ta igjen, det har vært mye farting i det det siste, men håper energien og inspirasjonen strømmer på. I morgen drar jeg nemlig avgårde igjen, til Oslo, så nå trengs det arbeidsro og konsentrasjon.

Mille er forresten hjemme i dag. Hun har feber og er tett i potta. Siden jeg igjen skal reise, og hun og pappaen har store planer for helgen, håper jeg hun kommer seg fort med litt ro og pleie. Hun vil neppe være syk nå som det er hestehelg på gang.

Ønsker dere alle en fin onsdag, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg