Min uke ❤

Da var jeg på vei til Oslo…igjen.

Pelle og jeg skal på tur i sammen for første gang på lenge. Jeg kan ikke huske sist gang dette skjedde, men nå skal vi altså til tigerstaden og virkelig slå ut håret.

Det er litt tungt å ta farvel med resten av huset. Mille er ikke i form, og når pappaen har store planer for hele helgen, kjenner jeg det er litt tungt. Godt det er meldt fint vær her også, så det ikke gjør all verdens ting om de tar noen små turer ut selv om småen er litt pjusk. Den største utfordringen er nok hesten, men tror rett og slett jeg bare får la Bjørn Erik ta de rette valgene denne gangen. Tror ikke han har vondt av å styre skuta helt på egenhånd, han fikser det.

Det er noen flotte dager vi har lagt bak oss nå. Jeg har bodd ute i hagen og kjenner jeg setter utrolig stor pris på den bittelitte flekken min. Jeg har bestemt meg for å bruke den mye mer enn det jeg har gjort tidligere. I fjor tok jeg meg ikke tid til det, men kjenner det er rein terapi for kropp og sjel å slippe alt en har i hendene og heller nyte stillheten der. Jeg går fortsatt på medisiner for huden min, som gjør at jeg må beskytte meg maksimal, men med femti faktor og stor solhatt har jeg full kontroll.


Hund og eier er nokså like. Litt i sola og litt i skyggen…


Alltid beredt…


Jeg loffer konstant rundt i den nye Me&i kjolen min…

Snow og Yellow fikk være med ut i hagen for aller første gang…

Gul kiwi, ananas i biter (fra boks), jordbær og blåbær ble en innertier hos jentene. Med vaniljesaus og raspa kokesjokolade på, kan dette anbefales på det sterkeste…

Det føles nesten som lørdag, sikkert fordi vi har så mye kjekt å se frem til de nærmeste dagene.

Skrives underveis, fininger!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg