I Oslo med Pelle og Chris Brown ❤

Åhhh for et vær!

Oslo viser seg fra sin aller aller beste side, så nå skal Pelle og jeg snart komme oss ned til Løkka og nyte storbylivet. Mor og sønn skal ha kvalitetstid i sammen for en gangs skyld, og det skal bli spennende å se hva dagen bringer.

Kjøreturen til Oslo gikk bedre enn forventet. Det er alltid tungt å begynne den lange reisen utpå ettermiddagen, men Pelle blokkerte ut mammaen sin ved å ta på seg “strutseputa” si, og da var det fritt fram for na mor å spille Tusvik & Tønne podcaster. Hadde egentlig lyst til å ta bilder av han der han lå med åpen munn og snorka seg gjennom den ene mila etter den andre, men dere kjenner jo Pelle, no picture!

Vi har litt planer for dagen. I kveld skal vi nemlig i Oslo Spektrum og danse og synge med Chris Brown. Jeg er søren meg heldig som har en så fargerik familie og vennegjeng som gjør at jeg får være med på så mye forskjellig. Jeg er ganske så altetende, og Chris Brown blir så kult!

Nei, nå må jeg komme meg i dusjen. Håret skal krølles, og heldagsmaska må på. Vi får heller skrives mer i morgen!

Ønsker dere alle en superduper god helg!

Klem Nina

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg