Storbyens vakre perle!

God morgen, fine dere!

Nå bærer det hjemover igjen, og nok en gang legger jeg to fine dager i Oslo bak meg. I går var mamma og jeg med min kusinen Siri, hennes ene datter og to livlige barnebarn. Vi møttes i en av Oslo´s nydeligste perler, den Botaniske hagen på Tøyen. Denne grønne lungen anbefaler jeg alle å besøke. I blant 5500 plantearter finner man virkelig roen. Det er altså så vakkert der, at det nesten tar pusten i fra meg.

Sansene får virkelig lekt seg. Luktene er himmelske og det er en fryd å vandre rundt blant alt som spirer og gror. Den lille kaféen midt i oasen er også innbydende, og ble et koselig møtested for vår lille familie.

Da skal jeg pakke det siste inn i bilen å komme meg avgårde. Jeg har en travel uke i vente, men med disse bedagelige dagene i minneposen, står jeg styrket til å klare det meste. 

Håper dere alle har hatt en finfin helg!

Smask Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg