Rause til 1000!

God kveld, herlige dere!

Det er i og for seg en stor bragd å få lov å feire sin egen 20 års bryllupsdag, og med alle dere fine engasjerte lesere med på laget, ble det hele ekstra stas. Gratulasjonene haglet inn, og jeg gleder meg til i morgen, for da skal jeg sette meg ned i ro og mak og lese i gjennom alle og ikke minst takke hver og en av dere. You really made my day…Bjørn Erik også så klart ❤

Selv om jeg dessverre hadde booka møter og glemt at hunken min helt sikkert hadde lagt planer for kvelden (tenk å være så stupido), løste vi det og fikk mye ut av siste del av kvelden. Har selvfølgelig en liten historie å dele med dere rundt daten, men det får vi heller ta i morgen. Tenkte først jeg skulle vise dere gårsdagens nyinnkjøpte antrekk, som ikke ble mottatt helt slik jeg hadde ønsket.

“Jøss, skal du legge deg?!” Hmmm, jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller grine til det spørsmålet der. Selvfølgelig hadde jeg ikke kjøpt meg ny pysj, men en gresk inspirert todelt sommerdress. Synes den var sååå nydelig der den hang i butikken, veldig lite “meg”, og tenkte derfor jeg skulle overraske litt, men neida. Bjørn Erik var nok ikke helt enig med meg der.

Han skjønte fort at han hadde reagert “feil”, og klarte på en måte å roe det inn med et tørt “den ser jo veldig god ut å gå i da”, men jeg tviler på at det blir hans favoritt. Jeg derimot trivdes godt i den nye “pysjen” min. Mangler bare litt strand og sand mellom tærne…så blir det hele helt perfekt!

Åhhh, som jeg nyter dagene nå. Jeg håper virkelig sommeren har kommet for å bli. Det virker i alle fall som om vi for en gang skyld er ekstra heldig her i Stavanger. Kan så absolutt ikke klage, love it!

Tusen takk for alle gratulasjonene. De varmet ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg