Kliss, klass kjærleik i kjent deilig Poppe stil <3

God laurdag, dere!

I dag skal vi på stor hagefest med 200 feststemte venner. Om ikke lenge skal jeg opp å begynne å krølle mitt nyfarga hår, som takket være Andrea, ikke er blått lengre, men prangende lilla. Skåret i gleden, er at min kjære Bjørn Erik har blitt syk. Han har tatt over stafettpinnen etter at Pelle og Mille har slitt i evigheter, så nå ligger han faktisk til sengs for å prøve å klare noen timers moro seinere. Han hadde virkelig hatt godt av å senke skuldrene litt. La jobb bekymringer og annet kjas og mas ligge, men det ser litt skummelt ut. 

Han er altså så snill han fine mannen min. Selv på bryllupsdagen vår, som jeg dessverre klarte å forkludre til, klarte han allikevel å ordne opp og legge til rette overraskelser. Han sørget for at vi til tross til min dårlige planlegging, klarte å gå til sengs med et smil den kvelden. Takket være han, klarte vi å ta vare på “oss”. Det er søren meg ikke rart at hjertet mitt fortsatt banker for den kjekkassen.

Grunnen til at jeg klarte å rote det til den dagen, er fordi jeg har takket ja til å være med i en spennende gruppe, som skal være med å fronte “Stavangeren”. Dette er en av landets mest spennene revyscener, og for meg var det en ære å bli spurt om å være en av ambassadørene i ressursgruppa. Det er slikt engasjement jeg liker, og det kom som bestilt. Når jeg derimot i forkant ble spurt om hvilken dag det passet å møtes, styrte jeg unna ridetimen til Mille, og tenkte meg ikke om når jeg foreslo min 20 års bryllupsdag. Avtaleboka mi glemte nemlig å minne meg på det. 

Jeg var selvfølgelig skamfull og flau, når jeg gikk den kvelden. Bjørn Erik derimot, sa at det nok ordnet seg, hvis han fikk lov å treffe meg etter møteslutt. Uff, det der var ikke greit altså, men har man gjort en avtale, ja da må man holde den, okke som. Jeg dro til Scandic Stavanger Park Hotel og fikk servert bobler på takterrassen, mens han, jo han dro og fikk oppleve minstejenta vår opptre på skoleavslutningen. Tenk det, dere! Hvor har hodet mitt vært i det siste?

Uansett, kvelden ble magisk! Vi har en unik evne å gjøre det beste ut av det vi får utlevert. Mille ble filmet på skoleavslutningen, så jeg fikk rost henne opp i skyene, jeg fikk møtt gjengen som fremover skal ha det mye “lått og løye” og ikke minst fikk jeg feiret bryllupsdagen med min kjære. Han stod nemlig og tok i mot meg på brygga i Stavanger, og inviterte meg på enda flere bobler på en av uterestaurantene han vet jeg liker best. Deretter ble jeg ført til bords til hvit duk og strålende oppvarting på “Fish & Cow”. Fnisende og smågode i farta, havna vi deretter på den smellen på selveste 7eleven. Vi takket nemlig nei til dessert på restauranten, for en stor Frozen Yoghurt med vanilje toppa med et lass av sjokoladesaus, fristet mer. Så slik avsluttet vi altså dagen vår. Ruslende småbrisne på brygga, mens vi slafsa i oss hver vår megais. Ikke så verst, faktisk ganske så fint…


Disse begynner å bli gode og slitte nå. Ringene er laget av våre gamle forlovelsesringer og min mors og bestefars gifteringer…

Porselensbryllup krevde en “porselensklokke”, mente Bjørn Erik.

Nei, nå må jeg snart komme meg i dusjen. Det ser ikke ut som om det blir kjolevær, men det er 18 grader ute, så jeg får vel finne frem noe finstas.

Måtte dere fine kjære lesere ha en fortreffelig lørdag! Vi skrives mer i morgen.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg