Surstock Love 2016!

God kveld, fine dere!

I dag har det gått i hundreogti. Vi var som sagt på årets store fest i går, men ikke pokker om vi ligger på latsiden dagen derpå for det. Neida! Vi var i seng klokken tre, men hadde allikevel på vekkerklokka, så vi kom oss opp i tide. For i dag har det vært Dragefestival på Hellestøstranda, og det kan man jo ikke gå glipp av. 

Surstock festen i går var awesome! Det er tredje gang jeg er med, og igjen klarte vertene å toppe hele greia, løfte det opp enda et hakk. Jeg trodde vel egentlig ikke det var mulig, men flinke Kent-Michael og Forde, har stått på i dagevis med et herlig knippe gode venner, og sørget for tipptopp underholdning, show fra begynnelse til slutt.

Jeg pleier som regel ikke å svinge meg så fryktelig mye, men jeg med flere var “svettis” mer enn en gang. Det var umulig å holde dansefoten i ro, jeg fikk virkelig kjørt meg. Surstock Love 2016, is the best!

* bildedryss*

Stakkars han hunken av en mann jeg har. Han er fortsatt pjusk, men med det tempoet vi kjører, tar det nok litt lenger tid enn vanlig å komme seg. Godt han hadde med seg Arendalsøl i kjølebaggen. Han var ikke så snakkesalig de første timene, men kom seg etterhvert. For det er utrolig hva godt selskap gjør med en.

Håper helgen deres også har vært finfin!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg