Da var hun sendt avgårde, og mammaen og pappaen sitter hjemme og tvinner tommeltotter…

Hei igjen, dere fininger!

Ja, da var Mille og resten av gjengen på vei til Kristiansand for å ta båten over til Hirtshals. Avskjeden gikk strålende, for det skjedde så mye på en gang og ikke minst så fort, at den lille “grue seg biten” i bilen fort forsvant til fordel for “glede seg biten”. Hun fikk kjøre med tre ganske så rolige jenter som hun kjenner godt fra før av, og allerede nå har jeg mottatt bilder av fire lykkelige smilefjes. 

Dette kommer til å gå så bra, og jeg gleder meg så på Mille sine vegne. Pappaen i huset synes nok uansett dette er litt skummelt…og kanskje mora også. Bjørn Erik sa ikke et pipp i bilen på veien hjemover og jeg, jo jeg snakka på innpust og utpust. Fikk overbevist han om at hun er i trygge hender, og at lille snuppeline kommer til å ha “the time of her life”. For denne turen er populær blant jentene i stallen. Det er ikke for ingenting at jentene som har passert atten år, fortsatt slenger seg med på dette eventyret. Hest er fortsatt best selv om man er blitt voksen, og det er godt å vite at det er mange “veteraner” med som kan det her, og helt sikkert legger ting til rette for de som er litt yngre og uerfarne.


Hestehengeren er fylt til randen med jentenes baggasje. Regner med at den kommer til å lukte litt av hvert på veien hjem igjen…

Så hva skal jeg finne på nå da? Det frister lite å gå ut i regnet å henge rundt. Hmmm, Bjørn Erik og jeg får klekke ut en snedig plan…

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg