Ekstremsportveko ruler, men…

God kveld, fine dere!

Jeg spretter (tull, kroppen er ikke bygd for det) rundt her på campen, på festivalområdet og på sportseventer, og lever livet så til de grader. Herremann, så kjekt det her er, men jeg får ikke blogget. Mac’en er “syk” og jeg får altså ikke gjort noe med det før jeg kommer hjem. Det er utrolig fortvilende, det er så stress, men jeg må bare la det ligge.

Vi er tre telt som bor tett i tett med et stort partytelt i midten. Det regner men pytt, pytt, vi har bål (stearinlys), og inviterer den ene naboen etter den andre inn i hula vår. Vi skulle ha tatt bussen inn til partyteltet for lenge siden, men det kommer alltid noe i veien som frister mer.

Kameraet blir brukt flittig, og jeg gleder meg til å dele all galskapen med dere seinere. I promise!

Lev livet dere! God helg!

Smask fra hu dere festival dama Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg