Av alt unyttig jeg har, må dette være noe av det viktigste…og koseligste <3

God morgen!

Mille sover etter en lang, lang dag i går. Vi dro hjem fra stallen klokken 22, for jeg turde endelig å slippe Sol ut på beitet med alle de andre, og det var jo ikke bare, bare. To av valakkene, byttet på å jage henne rundt i vill frustrasjon. Det var en stund der jeg var på nippet til å ta henne med meg opp i stallen igjen, men så kom prinsen Canon støttende til. Han tok imot henne og stod inntil henne etter hver bidige runddans, og viste tydelige tegn til de andre, at det “mobberiet” der, var skikkelig ukult. Så når det roet seg ned de siste timene, tok jeg sjansen på å dra hjem Hun skal tross alt omgås disse til dagelig fremover, så de må bare finne ut av det. Hvis det fortsatt er rolige tilstander og natta har gått bra, så skal hun få stå en dag til uten at Mille tar henne ut og rir henne. For det er viktig at hun kommer seg godt inn i gjengen nå, ikke sånn halvveis, for da må hun kjempe seg tilbake helt fra begynnelsen av igjen.

Men se her da dere! Sjekk hva snilleste Bjørn Erik har skaffa meg. Jeg har nevnt tidligere at han og jeg har en lukka gruppa på Facebook hvor vi legger ut ting vi ønsker oss, eller jeg ønsker meg. For jeg har de villeste idéer om alt mellom himmel og jord, og for over et år siden kom jeg altså over en superkoselig hettegenser med egen oppbevaringslomme for katter foran. Jeg var ikke sein med å føye denne egentlig så unyttige tingen opp på ønskelista mi, og nå har altså mannen min overraska meg…igjen. 

Han tok selvfølgelig høyde for at den er tilpasset det kinesiske folk, og valgte XXXL, ikke dumt, for den passet perfekt. Pippi på 1,5kg la seg til rette og sovna med en gang. Hun hoppet faktisk oppi på egenhånd, for dette var übernice, synes hun. Så herlig!

Nå hører jeg at snuppeline Mille, er på gang der oppe. Jeg vil ikke drøye det for lenge før vi drar i stallen i dag, for jeg er utrolig spent hvordan natten har forløpt seg for Sol. I tillegg skal vi på kino i kveld, så det kan være greit å komme i gang fra morningen av.

Jeg ønsker dere alle en fin lørdag, fortsatt GOD SOMMER!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

5 kommentarer
    1. Ahhhh tusen tusen takk for hjelpen!!
      Jeg fant , jeg fant 🙂
      Den skal nok klikkes hjem om ikke lenge!
      Ha en fin kveld kjære Nina!! Flott blogg 🙂
      Gratulerer med hesten Sol!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg