Jeg lurer på åssen mann jeg får hjem om 40 dager ❤

God ettermiddag, dere ❤

I går sendte Bjørn Erik bilde av seg selv, stolt, men sliten fordi han hadde trent. De to andre gutta han har reist til Curacao med, er noen skikkelige treningsnarkomane, og han gamlefar har altså en plan om å forsøke å henge med så godt han kan.

For å være helt ærlig, så synes jeg han ser helt smashing ut allerede. Han har jo alltid vært en muskelbunt, men det er liksom noe som er annerledes. Jeg liker virkelig det jeg ser. I tillegg så finnes det ikke snop ombord, og det er det som kommer til å gagne han mest, tror jeg. For vi er noen skikkelig snopehuer begge to. Tror vi kan hive innpå minimum tusen kalorier hver bidige dag uten problemer. Når det er utenfor rekkevidden, er jeg overbevist om at de gode resultatene kommer fortere enn svint.

Det går visst ganske så bra med han. Folka han jobber med er supre, og han får ikke skrytt nok av maten de får servert. De har filippinske medarbeidere med seg på overfarten, og kokken lager visstnok de lekreste gourmetrettene. Det unner jeg han virkelig, for 40 dager +- er lenge å være bortreist. Grunnen til at tidspunktet for hjemkomsten er så uviss, er at de ikke helt har fått på plass i hvilken knop fartøyet skal kjøres i. Det er tonnevis av drivstoff å spare bare ved å senke farten med 1 knop. Mener Bjørn Erik nevnte at det tok 5-6 dager ekstra å komme hjem da, men det spiller ingen rolle. Han er der han er, han har det bra, og ikke minst så er han så heldig å ha en jobb. Livet smiler…

Det var nok ikke meningen at jeg skulle dele dette bildet med dere. Han synes nok det er noe i kleineste laget, men han kan jo ikke kjefte på med når vi først snakker i sammen. Regner med at han ler oppgitt, tenker jeg. Jeg gleder meg i alle fall over at han holder seg i form, og det skal bli spennende å se resultatet når han kommer hjem. Ser derimot at det fine skjegget plutselig er i ferd med å bli helskjegg. Hmmm, vet ikke helt om jeg liker det, men jeg har vel neppe noe jeg skulle ha sagt, med mine lilla og til tider rosa hårsprell. 

Ønsker dere alle en finfin dag. Regnet er tilbake her i Stavanger, men det spiller ingen rolle. Vi skal i stallen å ri inne i hallen, så det blir nok bra uansett.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg