Dennis sin marerittdag, ble rein moro for alle oss andre!

God kveld, fininger!

I går fikk lattermuskelen virkelig kjørt seg. Det er ikke pent å le av andre, jeg fortrekker heller å le med noen, men Dennis ga oss ikke noe annet valg. Han oppførte seg som en liten treåring, som sutra og bar seg, så vi som stod rundt og observerte han, holdt på å knekke i sammen av latter.

La meg få starte fra begynnelsen på denne historien. Mille og jeg var på besøk hos Kristin og Dennis i Oslo 17. mai. Mille og storebroren hadde ikke sett hverandre på en stund, og det ble en kjærkommen gjensynsglede på søsknene. Kristin og Dennis hadde den dagen, som de alltid pleier på nasjonaldagen, bedt en stor gjeng til champagnefrokost. De var nok på en liten “snurr”, så når Mille der og da spurte om ikke hun kunne få lov å være med på den populære YouTube kanelen deres, Kristin og Dennis, var ikke storebroren sein med å svare “ja, så klart det”. Hmmm, dere kan tro det er ei her, som har mast hver bidige dag, om akkurat det her. Det nytter nemlig sjeldent å love noe er i huset, eller si “kanskje”, så i går var det en gledens dag.

Det ble nemlig “challenge” på superparet, og det i Mille sin regi. Hun kom nemlig på den brilliante idéen om at de skulle få ri hesten hennes Sol, i en liten liten slalomløype, og se hvem som taklet det best. Det ble reine marerittet for Dennis, han skapte seg altså så til de grader, men det ble jo fantastisk underholdning for oss som så på. Han ville først ikke opp på den “store” hesten, han ville ikke at hun skulle bevege seg og jeg har altså aldri noensinne sett en mann svette så mye.

Snuppeline Kristin derimot, storkoste seg, og selv om jeg var noe skeptisk til skovalget hennes, var jeg veldig trygg på at dama klarte seg supert på egenhånd. Jeg gleder meg altså så til å se resultatet av filmen som ble laget, for det kan ikke bli noe annet enn hysterisk morsom galskap ut av det…


NEI! Dette vil jeg IKKE! Få meg ned!

Mille synes i alle fall det var stor stas å ha med seg duoen i stallen. Det er henne hjemmebane, og det er ikke til å stikke under en stol at storebroren ble mektig imponert og stolt over hva lillesøster får til ❤

Da tar jeg kveld dere, og finner sofaen et par timer før leggetid. Jeg har tilbragt kvalitetstid hos frisøren min Andrea, og jeg gleder meg til å vise dere resultatet i morgen…

Takk for at dere stikker innom, og inspirer meg til å fortsette!

I Love you a lot!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg