Ups, hva skjedde nå?!

God morgen, fininger!

I dag spratt jeg opp av senga klokka syv, og det er altså så feil dag å våkne tidlig på. For det er jo lørdag, og endelig skal bøllefrøet Tonje og jeg ut og lufte oss i Stavanger by. Vi skal på Tattoo convention, og selvfølgelig skal vi sjekke temperaturen på Gladmatfestivalen. Denne dama her, hadde så absolutt trengt litt mer søvn, men det går altså ikke an å sove bort en så nydelig sommerdag. Det er helt fantastisk bak i hagen min nå, så stille, for hele huset sover fortsatt.

Jeg skulle derimot vært blond igjen nå, men skjebnen ville noe helt annet. Jeg var egentlig ikke ferdig med det lilla håret, elsket det faktisk, men etter å ha begynt å ri igjen, var det helt umulig å holde det vedlike. Jeg ba derfor min gode venninne og frisør Andrea om råd, og hun var enig med meg at det var på tide å forsøke å jobbe tilbake til det lyse håret igjen.

Jeg så ikke akkurat frem til det, men etter å ha detoxet håret en ukes tid, var jeg klar…trodde jeg. Jeg satte meg godt til rette i godstolen på sachs frisør og velvære, og var ganske så spent på hvor langt Andrea ville klare å komme i prossesen “bli blond igjen”. For en må være ganske så realistisk, det der er ikke gjort på nullkommaniks. Håret har vært über fargebehandla i lang tid, kremt, faktisk i over tredve år, så utgangspunktet for en finfin blond farge igjen, er neppe noe enkel oppgave.

Det var ingen tvil om at detoxen hadde gjort en del av jobben allerede. Håret var gått fra lilla til blått, men ennå satt de blå/lilla pigmentene godt. Håret trengte en omgang avfargning, og det var under den behandlingen at “underverket” oppstod. For verdens kuleste grønnfarge dukket opp, fargen jeg lenge har hatt lyst på, men som jeg ikke helt har hatt tålmodighet til å begynne å jobbe frem, dukket opp helt av seg selv. Jiiiippppi! 

Den planlagte blonderingen ble derfor stoppet umiddelbart. Ikke pokker om jeg skulle gå glipp av å være litt turkis/grønn fremover. Jeg er så absolutt ikke ferdig med alle fargesprella mine, det er “snickers og twist”. Dette er bare moro. Takk igjen Andrea, for at jeg nok en gang formelig svevde ut av salongen din igjen…


Jeg var litt spent på hva mannen i huset ville si, men han ble nok ikke overraska…

Nå skal jeg hive meg i bilen og skaffe folka mine litt snadder til kvelden. Allerede klokken to skal jeg være klar hjemme hos Tonje. Denne dagen blir bra, kjenner jeg.

Ønsker dere alle en superfin lørdag. Nyt den og ta godt vare på hverandre ❤

Kjærleik sendes i fleng, Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Jeg synes du var kjempefin.
      Likte det Lilla også.
      Litt arti att man ik ser ut som alle andre:)
      Har fulgt Bloggen din ganske lenge,og liker den veldig godt.
      Du virker som en Gla og positiv person,ærlig er du også.
      Bildene dine er også fin.
      Ha en fortsatt fin kveld-:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg