Freshbox er søren meg supersmart!

God kveld, dere!

I dag ville Mille-mor være hjemme aleine med mommo, så da tok jeg meg en god lang kveldstur i stallene “by my self”. Nå sitter jeg litt halvdød i sofaen, nydusja, men mamma sin tomatsuppe og pannekaker med blåbærsyltetøy gjør nok snart susen.

Magnus og heile hurven dro hjem igjen til Bergen tidligere i dag, og før de dro hadde vi selvfølgelig stor fellesfrokost. Alltid like koselig, rundt maten skapes det samhold, det er rein lykke. Det som også var litt morsomt, var at jeg fikk testa ut min nye “Freshbox”, fra Foodsave. Jeg ble fullstendig solgt når en venninne av meg viste frem frokostbordet sitt, med denne hendige saken. Det så så utrolig mye ryddigere ut, og ikke minst skikkelig delikat. Jeg var nødt å anskaffe meg en selv, og nå er den altså min. Er den ikke kul?


Sjekk hvor ryddig hylla i kjøleskapet mi er nå. Det lufttette lokket, men sidevegger rundt hver lille boks, gjør at jeg ikke putter plastikk rundt matvarene. Kanskje jeg må ha meg et par til?

Åhhh, nå skal det bli godt med mat. Det er rart det der, at alt smaker så mye bedre når man ikke har stått å kokkelert selv.

God natt, dere. Vi får skrives mer i morgen, klem Nina
 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Blir spennende å høre. Har sett på dem flere ganger. Har veldig lyst på en.
      Det ser så flott ut både på bordet og i kjøleskapet!
      Ha en strålandes dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg