Første skoledagklær er i boks!

Hei igjen, dere!

I dag fikk Mille stolt prøve klærne hun skal ha på seg på første skoledag. Hun synes det er så kult at det er Kristin som har designet dem, at den kommende svigerinnen hennes er så flink. Jeg er så enig så enig, så når vi først skal ut å handle, så stikker vi alltid innom nettsiden hennes først, Styleconnection, og ser om det er noe Mille faller for.

Vi har alltid strevd med å finne passende klær til den lange jentungen vår. Hun tar snart igjen meg og mine 174 cm, og bruker nå damestørrelse M og L. Hun er tross alt bare ti år, lekende og deilig barnslig, og derfor blir det en stadig jakt etter noe som passer kropp og ikke minst sinn. Det blir kanskje litt i kaldeste laget å gå med skjørt og t-skjorte i neste uke når skolen begynner, men med en tynn stillongs og jakke over, blir nok det her superfint. 

Se som hun stråler!


Må innrømme at den her også nå ligger i klesskapet mitt…

Nå skal vi ordne litt her hjemme og komme oss inn i stallklærne og fyke avgårde.. 

Håper dere alle nyter det fine været som så uventa plutselig var tilbake. Skrives snart igjen, klem Nina
 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Jeg leser også Kristin sin blogg og jeg har faktisk tenkt å kjøpe det skjørtet😀Mille blir kjempefin 1.skoledag😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg