La meg være ung, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah!

Reklame | Lash'n Brows by Amalie & Ingrid

Heihei fininger!

I 1964 tok Wenche Myhre tredjeplassen i Melodi Grand Prix med sangen “La meg være ung”. Den lå hele 15 uker på 1.plass på VG lista, og var en hit i mange år fremover. Fire år etter ble skrulla meg født, og i en årrekke ble jeg flaska opp med alt av norsk listepop. Min far jobbet ekstra i platesjappe, i undergrunnen på Grøndland, og stua vår ble bare mindre og mindre for hver gang han tok med seg skiver hjem. Mon tro hvor de er nå…

I dag hørte jeg plutselig låta igjen, og jeg synes vel egentlig ikke den fenger like mye i dag som den gang, men akkurat der og da så var det litt morsomt å synge og svinge med. For teksten treffer litt, den gjør deg glad, og det er sikkert mange med meg som begynner å bli godt voksne, men som allikevel føler de er unge til sinns. 

Jeg kjenner på kropp og sjel til tider at jeg så absolutt begynner å bli voksen. Kroppen lever sitt eget liv, det har den gjort lenge nå, men det er gudskjelov flere gode dager enn dårlige. En gjør så godt en kan med det en har, og jeg føler jeg er ganske flink til å “leve livet”. Akkurat nå er det hest for alle penga. Det er tidskrevende og har på en måte blitt en egen livsstil, men jeg må si at jeg angrer på at vi ikke har tenkt i disse baner før, og rett og slett levd ut drømmen. Det gjør vi altså nå, og nyter det til det fulle.

Oppi all møkking, stelling og ridning, tar jeg meg innimellom slaga en pause og tenker kun på Nina-mor. Stort sett hver bidige dag bor jeg i hesteklær, er sminkeløs og har som regel håret i en dult, men jeg prøver å ikke miste hun som også liker å se litt alright ut. For det kommer dager hvor man faktisk må ut av hestemodusen, og da er det greit å ikke måtte stresse så alt for mye. Da er det kjekt å ha funnet folk rundt seg som kan hjelpe litt til med at dette ikke blir så vanskelig.

Flinke Amalie på “Lash’n Brows by Amalie & Ingrid” holder blant annet til i Avea Klinikken sine lokaler, og hun har altså tryllet med vippene mine. Det er rein flaks at jeg var innom for å supplere litt produkter og fikk nyss om henne, og tenk at jeg som omtrent ikke har vipper, står rett opp hver morning og omtrent ikke trenger å gjøre en ting før jeg er klar til dyst. Vel, Amalie er ganske så streng på at jeg skal rense vippene mine hver dag og også ta gele på dem, og det har jeg faktisk blir ganske så flink til. Jeg renser uansett huden min, og påfører faktor 50 hver morning, så litt annen pleie i tillegg, gjør ingen verdens ting. Synes det er flott at folk har yrkesstolthet, og forlanger gode rutiner, så resultatet holder seg godt lenge.

Nå er ikke jeg så fan av å se ut som ei dokke, og har derfor valgt litt kortere vipper enn det andre kanskje foretrekker. Det er uansett en drøm å kunne våkne opp hver morning, til slike magiske vipper. Det må være lov å føle seg litt fin da, synes jeg…

På venstre øye mangler jeg faktisk mange vipper, det er et hull der, men det ordnet Amalie på nullkommaniks.

Ta gjerne kontakt med flinke Amalie på tlf: 476 56 050 hvis dere lurer på noe. Hun holder som sagt til på Forus, og jeg kan anbefale henne på det sterkeste. Hun er forresten gullgod på en del andre ting også, men det må jeg få teste ut først og komme tilbake til seinere.

Nå skal vi dra til Sol, og tilbringe hele lørdagen med henne. Jeg gleder meg til å få ut litt energi. Både Mille og jeg skal ri, så det blir jo spennende å se hvor spreke vi blir i kveld i sofaen. Sovner nok i hvert vårt hjørne tenker jeg.

Nyt lørdagen dere, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg