I feststemning til 1000!

God laurdag, ønskes dere fra selveste Oslo-by ❤

Nå skal jeg snart ta frem bølgetanga og lage kveldens største 80-talls krølle-look. For jeg skal på fest! Kommende svigerdatter Kristin fyller 30 år, og slår på stortromma og inviterer til hæla-i-taket event bak slottet. Mamma skal kjøre meg, og godt er det. For selv om outfiten er litt sånn “det Nina faktisk liker å gå i selv i dag”, kommer skoa til å drepe meg. For de røde høye Dr. Martins lakk støvlene som jeg fikk grini meg til for en evighet siden, har aldri vært snille mot føttene mine. Har kun brukt de en gang, og husker det som et mareritt, og i dag skal de altså luftes igjen.

Det fine med Kristin, er blant annet at hun er å enkel å kjøpe gave til. Hun er like barnslig som meg, og det er så moro å kjøpe ting som jeg faktisk elsker selv også. Jeg kan selvfølgelig ikke røpe hva jeg har shoppet inn hos herlige Ruth66, men håper virkelig det faller i smak. Det ble i alle fall en litt stor ting med hjem i dag, og en rekke små lekende ting. Kunne vandra rundt favorittbutikken min ennå, men hadde gudskjelov forhåndsbestilt det viktigste.

Nei, nå må jeg komme i gang med den bølgetanga. Det er tross alt en 80-talls fest det her, så håret må bli stort og crazy!


My place in the 60s…


Kan vise dere en av “tulle”-gavene. Husker dere de gamle magnetkyssedukkene? Er de ikke søte?

Jeg håper dere alle får en super super fin lørdag! Nyt den!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg