Barnslige gleder…

God søndag, dere!

Ja, da har Kristin akkurat kjørt meg opp på Grefsen og til mamma igjen. For denne dama her havna på det hun normalt sett aldri gjør, nemlig på nachspiel, hjemme hos Kristin og Dennis. Sist sendte sms til mamma var klokken 04:58, og da sier det seg selv at jeg merker på kroppen at det var hæla i taket i går. 

Jeg skal selvfølgelig dele hele begivenheten med dere i morgen, men akkurat nå er jeg nødt til å forberede meg på hjemturen, hvile med andre ord. Det jeg derimot kan vise dere, er de deilige barnslige gavene Kristin fikk av meg. Her for leden falt jeg nemlig pladask for ananasvesken på nettsiden til Ruth66. Jeg var litt usikker på om den var like fin i virkeligheten, og ble så glad nå jeg fikk se den i butikken. Den var finere enn det jeg trodde, utrolig god kvalitet og en fargeklatt uten sidestykke. I just loved it, og det gjorde gudskjelov Kristin også.

Nå nærmer det seg snart avgang, og denne gangen har vi forberedt oss godt ved å laste ned hele tre lydbøker. To barnebøker og en krim til meg. Har lenge hatt lyst til å lese Camilla Läckberg sin siste bok “Løvetemmeren”, og den hadde de altså som lydbok. Gleder meg!

Håper dere alle har hatt en fin helg! 

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg