En verdig fargerik 30 års feiring!

God kveld, dere!

Åhhh, jeg er så glad så glad i dag, for min eneste kjære fetter Eirik kom på overraskelsesbesøk, hvor kult er ikke det? Vi ser hverandre aldri, men jeg kjenner allikevel et veldig nært bånd til han, og det var utrolig deilig å sitte i timesvis å skravle. Så da fikk hest være hest for en stakket stund, men det tror jeg var helt ok for Mille-mor. Vi dro heller litt seinere, og fikk med oss snille Kaja også, så dagen ble slettes ikke verst.

I dag fyller derimot fine Kristin 30 år, og tenk at jeg fikk lov å være med å feire den. Må jo si jeg synes det var litt skummelt å troppe opp ene og alene, men varme Lisbeth, mammaen til Kristin og resten at den herlige gjengen lot meg aldri stå aleine å henge. De var veldig inkluderende, og jeg hadde mang en lang prat med de jeg så ofte har hørt om og som jeg omsider var så heldig å få treffe.

Det jeg lærte av denne kvelden, er at Kristin er veldig rik på gode venner og familie. Jeg tror aldri jeg har vært på en fest med så mange fine taler før, og det var mer en en gang denne dama her måtte tørke tårene. For de setter så stor pris på hverandre, er så takknemlig for vennskapet de har, og det var rørende å se all kjærligheten. Det er utrolig godt å vite at Dennis har blitt akseptert og blitt så godt tatt hånd om. Jeg er trygger enn noensinne på at han alltid vil ha gode folk rundt seg, og det er faktisk veldig godt for en mamma å vite, når avstanden tross alt er så stor.

Fortsatt til lykke med dagen, Kristin! Du er magisk!

Nå tror jeg sannelig jeg skal knerte tre saftposer og fortsette å se dokumentaren “The Fear of 13”. Den rører meg langt inn i hjerterota, og jeg er utrolig spent på hvordan det hele ender. 

Nattinatt, fininger!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg