Nå eller aldri! Haukeland Sykehus, here we come!

God morgen, fininger!

Da var vi på vei til Bergen og Haukeland sykehus. Stavanger vil ikke ene og alene ta ansvar for Mille sin eventuelle vekststopp, så i dag får det briste eller bære i Bergen.

Jeg er urolig, veldig nervøs, for jeg er redd vi er nødt å selge inn jentungen vår helt på nytt. Den nye trenden er at det er helt innafor og flott for jenter å bli lange, og jeg er til en viss grad helt enig, men ikke for vår Mille. Hun som tiåring har snart tatt igjen mine 174cm, og viser ingen tegn på å stoppe. Hun har som jeg har nevnt utallige ganger før, allerede str. 43 i sko, og bruker L dame i klær. I tillegg klarer hun ikke lenger å rette seg skikkelig opp i ryggen, hun luter, og hun har så smått begynt å halte litt mens hun går. Jeg kommer med andre ord ikke til å slå meg til ro med et “det er flott å være lang”.

Så da får dere krysse fingre og tær for oss, og ønske oss lykke til. Det trengs i dag.

Ønsker dere en finfin dag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

5 kommentarer
    1. Lykke til i Bergen,Mille er jo bare såå nydelig 🙂
      Har selv en datter med et overvekstsyndrom som heter Bechwith Wiedemann.Mammahjertet blir lett ekstra bekymret for disse spesielle barna våre.Datteren min er 24 år og ikke en liten jente lenger,men det skal ikke mer enn 2 nys på rappen til før jeg er etter henne og spør om hun føler seg ok.
      Vi har vært noen ganger på Haukeland vi også.Hun måtte rette på tenner og kjeve.Smertefullt men hun var veldig tapper.Er ikke sikker på om jeg hadde klart det samme selv.Resultatet ble veldig bra,heldigvis.
      Håper alt har gått fint i Bergen idag og ha en fin onsdagskveld.

    2. Håper det ordner seg – sjekk evt utlandet . Krysser fingrene for dere og skjønneste Mille 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg