Nå gruer jeg meg!

God grytidlig morgen!

Nå gruer jeg meg! Vi er snart på vei til et ridesenter like i nærheten her, hor Mille og jeg skal ut på en tre-timers tur på stoooooore hester. Åhhh, det er jeg lite komfortabel med, men hva gjør man ikke for dem man er glad i?

Ridesenteret har fått meget bra anbefalinger på Tripadvisor, og i går dro vi bortom og sjekket at dyra så sunne og friske ut. Blant alle hestene de hadde, var det kun en som så litt stiv ut i beina, men det har vi jo i stallen vår også innimellom. Den skal helt sikkert ikke brukes i dag, da hadde jeg uansett sagt i fra.

Jeg er derimot ikke så glad i de alt for store hestene, og av erfaring kan mange hester også bli litt ekstra sprelske på stranda, men jeg tar sjansen. Dere får ønske meg lykke til, det trenger jeg.

Seinere i dag regner jeg med å få ut et innlegg til, hvis ikke kommer jeg til å henge langt etter med alle oppdateringene. Vi får satse på det.

Ha en finfin lørdag!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. Wow såå fine dere er alle . 🐴 Ønsker dere alle Lykke til !! Og god tur . Det ser såå gøy ut 😊Nydelige hester og såå kul deg og mille er i atv bilen👌🏻 😀💖Mille er såå nydelig og hun er knallfin på håret med de musefletter 😊Ha en fin lørdag dere og !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg