Joda, den er en drøm…

God morgen, dere skjønnasser ❤

Hvordan er regelen for kjolevalg i bryllup igjen? Man skal ikke velge hvit fordi det er brudens farge, ikke sort fordi den forbindes med døden og heller ikke skal man velge rødt, som stjeler oppmerksomheten. Kan jeg derimot bruke den her? Den er hvit, men langt i fra en typisk brudekjole, og den er jo også et fargehav uten like. Jeg synes den er en drøm av en kjole, I just love it.

Jeg skal altså i bryllup til neste år, det skal feires i Barcelona, og jeg sliter alltid med å velge riktig kjole til slike anledninger. Jeg er nemlig ingen kjoledame, det blir for pynta for meg, men denne deilige kreasjonen av en kjole som jeg har funnet her på Paros, falt jeg pladask for. Jeg skal justere et par småting på den, og så krever den en underkjole for den er “totally” gjennomsiktig, men føler meg veldig vel og ikke minst fin i den. Spørsmålet er bare om det er greit at den er hvit…

Synd de ikke hadde samme kjole i andre fargekombinasjoner, for denne fasongen her er helt tipptopp for meg. Følte meg som en superstjerne i går når Bjørn Erik fotograferte meg i solnedgangen på verandaen vår. Makan til nydelig bakgrunnslerret skal man leite lenge etter.

Hører dere har nydelig vær hjemme også. Nyt det, det fortjerner dere!

Smask fra gla´Nina som føler hun har gjort et skikkelig bra kjolekupp…

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

6 kommentarer
    1. Ja, den kan du ha i bryllup, under fargen er hvit, men jeg ville ikke kalle kjolen for hvit. Blomstrete er vel mere betegnelsen. Den var lekker, Nina!

    2. Wow så vakker du er i den fine kjole . Den kan du gå med i bryllup . Helt perfekt til deg og bryllup i Barcelona . Lekker kjole som kler deg perfekt . Det sto Nina på den 😊så skjønner godt du måtte reise til Paros og den fine butikken . Kjolen lå bare der å ventet på deg 💃🏻👒💫💖👗🏖🛍

    3. Den kan du ha Nina👏🏼👍🏻🎉Ingen problem så lenge den ikke er hel hvit👍🏻😃

    4. Jeg syns ikke den går under kategorien hvit, den er jo full av farger😊 Den er jo helt deg, den skriker Nina😊 Skjønner godt du ville ha den👍🏻
      Sender en stor klem

    5. Wow så vakker du er i den fine kjole . Den kan du gå med i bryllup . Helt perfekt til deg og bryllup i Barcelona . Lekker kjole som kler deg perfekt . Det sto Nina på den 😊så skjønner godt du måtte reise til Paros og den fine butikken . Kjolen lå bare der å ventet på deg 💃🏻👒💫💖👗🏖🛍

    6. Hei, ja den kan du så absolutt ha på deg i bryllup og du var altså kjempefin i den, skikkelig sommerengdrøm det der. Fortsatt god ferie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg