For en galskap!

God kveld, dere!

Jeg har altså verdens skjønneste og snilleste mann. I går merket nemlig Bjørn Erik at jeg ikke hadde det så bra når vi skulle legge oss. Han hadde allerede gått opp trappene her og begynt å gjøre seg klar til natta, mens jeg var noe treg, nølende og lei.

Bjørn Erik spurte om det var noe galt og jeg svarte ikke. Da spurte han meg rett ut om jeg var bekymra for hesten vår Sol. JA! Jeg klarte altså ikke å slappe av og slippe tanken på at hun stod ute på beitet i det forferdelige ruskeværet. Det regnet sidelengst, vinden ulte og jeg fikk altså ikke fred. Bjørn Erik, snille mannen min, ba meg kle på meg, for vi skulle ut “å redde henne”.

Jeg var trøtt som ei strømpe, men gud så happy jeg ble. Med regnfrakker, støvler og hodelykter, dro vi ut i svarte natta og fant fine Sol, klistra til gjerde, og så glad for å bli med oss inn i stallen. Der fikk hun høy, gulrøtter og masse kos, før vi karra oss hjem igjen. Jeg følte meg så mye bedre etterpå, selv om Bjørn Erik humra litt der han satt. Han mener vi har skaffa oss en robust hest, som tåler mye, men som han sa:”Happy wife, happy life”.


Bjørn Erik klarte ikke å la vær å gjøre narr av meg…

Da skal jeg ta kvelden, etter en lang deilig kveld i stallen igjen. Alle hestene er tatt inn for godt i år, så i kveld bekymrer jeg meg ikke.

God natt, dere!

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg