Bjørn Erik får altså tak i de rareste ting…

God kveld, dere!

Nå har jeg akkurat kommet inn dørene her hjemme etter en lang dag på farta. Hva jeg har bedrevet med i kveld, må jeg nesten få lov til å komme tilbake til seinere, men før jeg finner sofaen så er jeg nødt til å vise dere hva Bjørn Erik har shoppa. Han har vært å nettet og funnet rariteter fra i Kina igjen, og denne gangen har han altså hanka inn en gedigen sovepose for stooooore folk. Tenk at det er mulig da dere!

Vi har de siste åra bygget oss opp en ganske så alright utstyrsliste som vi drar på tellttur med. Vi setter utrolig pris på den nyoppdaga fritidssysselen vår, men det er fortsatt noe som er litt så som så, og det er soveposene våre. For vi er jo ikke akkurat små noen av oss, og det fikk vi erfare på sist tur. Har du noen gang forsøkt å snu litt på deg i en sovepose? En trang sovepose? Det er et mikk-makk uten like, og det er jo derfor jeg alltid reiser på festiavaler med pute og dyne. Jeg kan nemlig ikke fordra å ligge i en trang sovepose i en stilling hele natta, det funker så utrolig dårlig.

Nå har derimot han flinke mannen min fått tak i en gigantisk sovepose. Man kan faktisk spinne rundt i den uten problemer, den er rett og slett helt rå. Ikke all verdens tykk, den anbefales ned til 10 grader, men jeg er uansett vant til å ligge med raggsokker å lue når det blir for ille. Den her duger mer enn godt nok til vårt formål. Fin, ikke sant?

Latterlig morsomt å teste ut herligheten i stua. Pippi føyk rett inn i kurven sin av alt ståheiet, men når jeg krøyp nedi, kom hun krypende tilbake og la seg i armkroken min. Godt vår beste turkamerat likte den nyinnkjøpte rariteten…made in China.

Da er det bare å ønske dere alle en riktig God Helg, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg