En trollunge har reist bort og en har kommet hjem ❤

God kveld, kjære dere.

Ja, da har altså en unge reist vekk på høstferie og en annen kommet hjemom på besøk. Minstemannen Mille tok flyet til Oslo og mommoen sin tidligere i dag, mens Dennis kom fra Oslo og hjem til øya si. Jeg så egentlig lite frem til en rolig uke her hjemme med både Bjørn Erik, Mille og venninner vekke, men med sofagrisen, eldstemannen, i hus, blir det ikke så ille allikevel. Da lokkes nemlig Pelle og Linni også frem fra hula si, så nå er det plutselig liv og røre her.

Jeg trodde egentlig avskjeden med Mille skulle gå smertefritt, men igjen ble det vanskelig å være henne. Jeg var redd der et øyeblikk at hun ikke fikk lov å reise aleine allikevel, for hulkene ville ingen ende ta. Jeg synes det var fryktelig vanskelig å se at hun hadde det så vondt, men stålsatte meg og lot henne ikke se at det smertet meg å se henne så oppløst i tårer. Når hun derimot var ute av synet, sank jeg sammen og feide vekk litt rusk i øyet, for slikt går selvfølgelig hardt inn på meg.

Det er utrolig dumt at det her skjer gang på gang, for drøye timen etterpå skypet en super happy Mille meg fra bilen til mamma. Hun unnskyldte seg for at hun igjen hadde skapt så mye “drama”, at hun ikke er så god på å styre følelsene sine, men det feide jeg bare bort. Så lenge hun hadde lagt det bak seg og smilet var lokket frem igjen, lot vi det bare ligge. Nå skal hun nyte ferien i deilige bestemoromgivelse. Kose seg gløgg, med å få lov å være lenge oppe og få servert vafler og kanelboller hver bidige dag. Tenker det blir godt for både liten og stor der borte…


Smiler tappert, men så ble det plutselig veldig vanskelig…

Åhhh, hjertesukk…

Jeg har tatt meg fri i fra stallen i dag, har fått hjelp av flinke Camilla, kun for å få lov å skjemme ut gutta mine her hjemme for en gang skyld. Jeg veit hesten opptar mye av tiden, den har gitt oss en ny herlig livsstil, men i dag skal vi altså bare ta det med ro her hjemme. Slettes ikke verst…

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg