På tide å rydde vekk de rosa “elsklingene” mine…

Helluen!

Da har jeg og Pippi hatt oss en liten ryddesjau ute i hagen. Det var virkelig på tide å få i hus alle de rosa herlige flamingoene mine og ikke minst få planta ut den nyinnkjøpte lyngen. Det er veldig typisk meg å entusiastisk å kjøpe inn nye blomster, for så å la de stå i gangen i flere dager uten å gjøre en tøddel med dem. Jeg har derimot fått stallhjelp i dag, så da benytter jeg meg av sjansen til å få gjort en del småting her hjemme. Det var helt deilig friskt å tusle rundt ute og snuse inn den kalde høstlufta. Denne årstiden har virkelig sin sjarm.

Ertesuppen ser enda bedre ut i dag, og jeg kunne virkelig tenkt meg å ha det til middag seinere. Det er derimot Dennis sin siste dag her før han reiser til Bergen for å gjenforenes med sin kjære Kristin, så jeg tror jeg heller møter han og Pelle på matønskene de har. Det er så koselig å ha begge gutta rundt seg, og ikke minst uvant at de velger å henge rundt her hjemme i steden for å farte rundt. Tror sannelig de har begynt å bli voksne og setter pris på høstferie og late dager.

Margerittene mine blomstrer for fullt for tredje gang, så jeg hadde ikke hjerte til å kaste dem for å få planta ut all lyngen. Tar de heller med i stallen, for Helle har rydda det så fint der og da blir prikken over i-en nye blomster i pottene.

Da skal jeg begynne på prosjekt “rom Mille”. Hun har funnet ut at hun ikke lenger leker med Monster High dukkene sine, og vil derfor ha de ryddet vekk. Gulp, det blir rart, for det er de aller siste lekene hun har der inne. Jeg får ikke lov å selge eller gi de bort, og Bjørn Erik er nok ikke så keen på å ha de opp på loftet, men nå som han er bortreist på jobb, så tar jeg sjansen på at Pelle klarer å forsere det opp der på en eller annen snedig måte. Det er lov å håpe…

Håper dere alle har det fint, at dagen er god, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg