Godt gjort!

God laurdag, dere herlige mennesker!

Se hva jeg har funnet! Jeg har tenkt en evighet på å få lagd et selv, men av erfaring ville nok vinninga gått opp i spinninga. Når det plutselig dukket opp et rett foran nesen min, måtte det selvfølgelig bli med meg hjem. “My own bumblebee hotel” ❤

Alle burde ha et humlehotell. Det er vanskelig for de fine insektene våre å finne gode trygge boliger for tiden, og siden de er så viktige i pollineringen, må vi forsøske å hjelpe dem litt, synes jeg. Nå skal jeg forsøke å finne et trygt, tørt og luftig sted til det, og lokke fremtidige humledronninger til å “sjekke inn”.

Det som i tillegg er ekstra kjekt med dette kjøpet mitt, er at jeg fant det på den noe spesielle butikken “Godt gjort” her i Stavanger. Butikken tilbyr en rekke varer laget av elever ved Bergeland skole. En skole som tilrettelegger undervisningen sin for de som har en sakkyndig vurdering, de litt spesielle sånn som vår kjære Mille. Så ikke bare er man med å heier frem våre sårt trengte humler, men også en gjeng herlige folk…


Det er nok lagt inn mye kjærlighet i det her, og for kun 179,- ble det altså mitt. Kanskje et julegavetips til de som har alt?

Nå blir det sein frokost og en tur i stallen, men det visste dere nok fra før av, tenker jeg…

Ønsker dere alle en finfin lørdag!

Klemmer sendes i fleng fra solfylte Stavanger

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg