Timeout…

Jøss, igjen har jeg altså klart å omtrent sove meg gjennom et helt døgn. Det var litt av en timeout!

I går gledet jeg meg noe enormt til å få hjem både snuppeline Mille og hunken Bjørn Erik. Dagen startet superkoselig med frokost med min kjære Vibecke, men så gikk det bare tregere og tregere.

Mensen, øyekatarr og en nakke som ikke ville samarbeide, gjorde nok ikke saken noe bedre. Det ble å karre seg fra den ene oppgaven til den andre, og tårene formelig rant når Bjørn Erik plutselig stod foran meg i boksen til Sol. Dere kan tro jeg slapp møkkagreipet rask, og smøg meg inn i de gode sterke armene hans. Den beste lange klemmen jeg har fått på lenge.

Åhhh, det gjorde godt å han han her igjen. Godt å begrave nesen inn i halsgropen hans og kjenne den velkjente deilige duften av han. Jeg stod og hang og kjente på hvor takknemlig jeg er for å ha han ved min side. Umåtelig glad i den kjære mannen min altså.

Vi jobbet oss i sammen gjennom alle gjøremålene i stallen, og så bar det hjem til wienerpølser i lomper i sofakroken. Før klokka var åtte var jeg pakket inn i pledd, og de vante kjære lydene av folka mine som romsterte rundt meg, fikk meg til å sovne. Våknet ikke opp før over midnatt, og da var det bare å skifte leie.

Det er rart det der, hvor sårbar man plutselig blir når man er to igjen. Da er det liksom lov å slippe seg litt nedpå og senke skuldrene. Godt med en sånn dag innimellom alle slaga, og godt den dagen kom i går, for i morgen er det påán igjen. Bjørn Erik reiser nemlig allerede på jobb, heldig som han er. Må innrømme at jeg egentlig hadde hatt veldig lyst til å tilbringe kvelden med han i dag, men både han, Mille og jeg er opptatt. Han er på dugnad for den amerikanske fotballen, Mille er i stallen og jeg skal på førpremiere på Stavangeren. Tut og kjør med andre ord, så her er det bare å brette opp ermene.

Håper dere alle har hatt en fin start på uken, og at kvelden blir fin!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg