Klart du blar opp og gir!

God kveld, kjære dere ❤

I ettermiddag når jeg kom hjem fra stallen, uten Mille så klart, det var nemlig ikke gått de obligatoriske 6-8 timene, så jeg til min fortvilelse at bøssebærerne var på vei bort i fra gata vår. For så klart hadde jeg tatt ut penger på forhånd, for det er en selvfølge at jeg som er så heldig og privilegert gir så det monner til årets TV-aksjon. Det burde alle dere andre også, og jeg håper og tror at gavmildheten seirer.

  • Jeg har tak over hodet
  • Jeg kan fø hele min familie med næringsrik mat og rent vann
  • Jeg har tilgang til lege og medisiner
  • Jeg er ikke redd for å en dag måtte flykte fra alt jeg har og eier
  • Jeg sover godt om natten, jeg er trygg
  • Jeg har fortsatt fremtidsplaner
  • Jeg har folk rundt meg som jeg setter stor pris på og som jeg er glad i

Jeg kunne fortsatt i timesvis og skrevet ned punkter på punkter over alt jeg setter pris på i livet mitt, listen er uendelig, så derfor mener jeg det er min plikt å bidra å hjelpe de som lever i daglig uvisshet. Vi kan nemlig ikke lukke øynene for hva som skjer rundt oss, vi må være med å hjelpe.

Jeg fikk ropt bøssebæreren til meg, og puttet på lappen min, og jeg håper alle dere andre også har gjort det samme i dag. Den søte jentungen lo litt, for hun hadde faktisk lagt igjen en notis i postkassen min om muligheten for å bidra hvis muligheten glapp i dag. Man kan bl.a gå inn på Røde Kors sin side her og sette inn penger, sende sms TVA til 2133 (250 kr), vippse valgfritt beløp til 2133, sette inn et bidrag på konto 83800809005 eller ringe givertelefonen 82206066 (250 kr). Mulighetene er mange, så ikke nøl.

Vær med på å gjøre en forskjell, vær med å fortsatt tro på at hjelpen kommer frem der den trengs mest…det gjør jeg ❤

Håper helgen har vært god mot dere, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg