Jada, da er jeg i gang!

Hallaisen, dere!

Yes, da var året julekort bestilt. Selvfølgelig ble det ingen av de uskarpe bildene under her, de er bare en indikasjon på hvor morsomt det var å ta dem denne gangen, men av de 145 stk. bildene jeg tok, var det plenty fint å velge i mellom. Sol, Pippi og Mille er jo de herligste modellene å tilbringe tid i sammen med, og selv om Sol til tider heller var gira på å gresse, fikk vi det til på et vis. 

Jeg har ikke helt gitt opp håpet, men må nok dessverre innse at dagene hvor jeg fikk med hele familien på fotosession er over. Det er ikke så lett å samle gutta på galskapen min lenger, og det kan jeg vel til en viss grad forstå. Skulle derimot sjansen by seg, så kommer jeg til å slå til. For ingen ting er kulere enn litt kleine humoristiske julekort. Dere får derimot vente med å se hvordan 2016 kortet ble, det må få bli en hemmelighet litt til.

Det er godt å være litt i gang med jula allerede. Jeg holder på å fyller opp kalenderen min med “stresse ned” begivenheter, som teaterforestillinger, konserter og venninnedater, og siden jeg er så tidlig ute, så ser det nesten ut som om det klaffer for alle denne gangen. Just love it!

Ønsker dere alle en superduper middag!

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg