I dag starter vi på et nytt kapittel…

God morgen, godtfolk!

I dag kommer endelig my big love hjem igjen, og fra i morgen av starter vi på et helt nytt kapittel. Da begynner han nemlig livet som landansatt, og jeg må innrømme at det er litt skummelt, men mest av alt er det veldig spennende.

I godt over tyve år har denne familien vært vant til en pappa og kjæreste som har vært offshorearbeider. Enten har han vært 100% til stede eller så har jeg rett og slett lagt opp til en hverdag helt uten han. Man har levd som mann og kone med en av og på knapp, og når sant skal sies har vi blitt jysla gode på det etterhvert. Vel, jeg har alltid kjent på hvor leit det har vært å ta farvel med han, men så har gleden ved å vente han hjem, gitt meg sommerfugler i magen. Han har nemlig verdens deiligste klemmer på lur, sterke trygge armer å smyge inn i, og tenk det dere, nå kan jeg snike meg til det hver bidige dag.

Jeg kjenner det skal bli godt å starte på den nye hverdagen. Godt å alltid vite hva morgendagen bringer, vel så langt det lar seg gjøre, og godt å være to om alt. For det er ikke til å stikke under en stol, at presset har vært stort det siste året. Det har vært et enormt fokus på økonomi, samtidig som vi aldri har kunnet planlegge noe. Vi har derimot lært oss en ting, og det er å sette utrolig stor pris på det vi har, ikke ta noe for gitt. Vi har forsøkt å være den beste utgaven av oss selv, selv om det butter i mot, for man vet aldri når en dør plutselig lukkes og en er nødt til å få åpnet en ny. Da er det godt å vite at man har gjort så godt man kan, tatt hensyn og vist ydmykhet, så noen føler man er verdt å satse på. 

Jeg hadde vel egentlig ingen bilder som passet noe særlig til dagens tekst, men hadde glemt å dele en av kjærestedatene våre i slutten av september. En ting er i alle fall sikkert, vi kommer til å ha mye mer tid til hverandre nå, og jeg må innrømme at de skal bli utrolig godt ❤

I dag skal jeg hente Mille tidlig på skolen, for vi må en tur innom sykehuset før hun har ridetime. Mange lurer helt sikkert hvordan det går med vår kamp om at hun skal få starte på hormonbehandling. Første steg videre er å igjen få tatt røntgen av hånden og målt henne. Vi skal nemlig få en “second opinion” av leger på Rikshospitalet i Oslo, og må derfor få oppdatert oss på en rekke ting før vi drar. Jeg har vært ganske så langt nede pga dette, synes det er vanskelig å bli motarbeidet når dette er så viktig for Mille sin fremtid, men vi er alle inneforstått med at vi ikke må gi opp. Vi har hostet opp mye ny informasjon som kan være til nytte for oss, og har så absolutt tenkt å være mye bedre rustet neste gang vi står ovenfor legene. 

Ønsker dere alle en fin torsdag! Her er sola på vei opp, himmelen er nydelig rosa, og jeg føler på meg at dette blir en bra dag.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg