Ikke greit!

Da er vi snart klare til kamp!

Lørdag den 12. november er det bare å stille opp dere! For trettende gang arrangeres det igjen NOAHs fakkeltog mot pelsdyrnæringen. Det er så absolutt på tide å tømme burene, og det bør gjøres NÅ!

Det er helt absurd at vi igjen er nødt til å møtes på denne måten, at politikerne ennå drar det ut i det lengste og ikke hører på folket. Ingen ønsker å se dyr lide, for at noen få skal få smykke seg med dem etterpå. Det er så jævlig avleggs og ondskapsfullt, og jeg med mange kommer aldri til å stoppe å kjempe mot denne torturen. Folket har talt, denne uverdige måten å behandle dyr på bør stoppes umiddelbart. Hva vil vi ha? Tomme Bur! Når vil vi ha det? Nå!

Vi i Stavanger møtes altså neste lørdag, den 12 november kl. 17:30 på Bypaviljongen ved Domkirken. Meld dere gjerne på arrangementet her, og inviter alle vennene dine. Dyra trenger din støtte ❤

Jeg valgte i går å sette den lille Yorken min Pippi i en kurv vi har hengende i stallen, og se hvordan hun reagerte på det å bli “satt i bur”. For jeg undrer meg gang på gang at det ofte er enormt varme mennesker som viser stor kjærlighet for egne kjæledyr som sprader rundt i pelsene sine. Hvordan hadde de likt å få sperret sine egne yndlinger inne? Nektet de all normal adferd og se de sakte men sikkert miste sin livsglede? Stakkars lille Pippi-luskaen min. Hun forstod ingen verdens ting der hun satt helt hjelpesløs, og vet dere hva det verste var? Hun nektet å se meg i øynene, det var virkelig hjerteskjærende. Dere kan tro jeg fikk henne raskt opp i den trygge favnen min igjen. Dyr skal nemlig aldri sitte i bur!

Håper jeg ser mange kjente fjes i toget i år også. Husk, det er plass til mange flere!

Det er dette vi vil dyra skal få oppleve!

Pels er ut, pelsoppdrett er uhørt og bør avvikles asap! 

God helg, hilsen kampklar Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#dyrebeskyttelsen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg