Just for him ❤

Reklame | Avea Klinikken

God morgen fininger!

Nå er farsdagen like om hjørnet, og her hjemme har vi dessverre vært ganske så dårlig på å feire den. Noen synes denne markeringen er en tullete kommersiell greie, som kun gagner handelstanden, men jeg synes nå det er kjekt å hylle disse pappaene litt opp i skyene, det fortjerner de. For selv om jeg til tider har vært glemsk og har måttet ta det litt sånn på sparket, så ser jeg jo at hunken liker det. Liker å ha en god unnskyldning til så slenge beina på bordet, klø seg litt i skegget og humre at i dag skal han ikke gjøre en “damn thing”. Det kjøper jeg selvfølgelig ikke, men det er helt innafor å ta seg en real pause fra den daglige karusellen.

Jeg har faktisk allrede tenkt ut en liten greie for ha far denne gangen. Noe som kun er til han, som han kan nyte ene og alene. Disse mennene må få lov å være litt forfengelig og tenke kun på seg selv til tider de også. Særlig med tanke på alt det de gjør for alle oss andre her hjemme. Jeg kan selvfølgelig ikke røpe den lille oppmerksomheten riktig ennå, det får vi heller ta på søndag, men tenkte jeg gjerne skulle gi dere et lite tips om hva den kjære mannene min har fått tidligere.

Mange tror disse skjønnhetssalongene/klinikkene kun er for oss damer, men det er faktisk en hel del kosmetiske ting som kan gjøres for disse kjekke mennene våre også. Avea klinikken har nådd langt, og har en rekke spennende tilbud og tips i hele November som dere burde følge med på. Behandlinger for menn er i fokus, og det er nå litt kjekt at de også kommer på banene og tar litt vare på seg selv.
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 21.0px Helvetica; color: #f2f2f2; -webkit-text-stroke: #f2f2f2}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: center; font: 15.0px Helvetica; color: #f2f2f2; -webkit-text-stroke: #f2f2f2}
span.s1 {font-kerning: none}
span.s2 {font: 18.0px Helvetica; font-kerning: none}
td.td1 {width: 528.0px; margin: 0.5px 0.5px 0.5px 0.5px; padding: 18.0px 18.0px 18.0px 18.0px}

Tidligere har altså Bjørn Erik vært å gjort noe med hårmonsteret sitt, altså de hårete skuldrene og ryggen sin. Ja, han er faktisk litt forfengelig og han synes han har en del unødvendig hårvekst på skuldrene, litt på ryggen og en “dott” i korsryggen. Så hvorfor ikke ta det vekk permanent? 

Jeg må innrømme at det var litt rart å være på Avea klinikken uten selv å behandles, men denne gangen var det altså min kjære sin tur til litt egenpleie. Flinke Marta Helene brukte god tid og var så flink atte. Må innrømme at dette er en stund siden nå, jeg var tross alt lys i toppen den gangen, så nå er det nok snart på tide å ta en runde med laseren igjen. Man må nok til pers en 3-4 ganger før ønsket mål er oppnådd, men det er det så absolutt verdt.


 

Nå er det altså endelig helg dere! Jeg skal hoppe i rideklære og komme meg ut og få ordna den farsdagspresangen. Deretter blir det en liten tur på Ikea, for så å dra i stallen og trene Sol. Hun har litt mye energi for tiden, og vi gjør omtrent ikke annet enn å stå i stigbøylene og dra i tøylene for å sette ned tempoet, men i dag tenkte jeg vi skulle ri en god stund, kose oss skikkelig.

Ønsker dere alle en fabelaktig helg! Nyt den!

Smask Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg